top of page
slide2.jpg

კომპლექტაციები

გამავლობა: 700 კმ.     
მაქს. სიჩქარე: 210 კმ/სთ
აჩქარება 0-100 კმ/სთ: 5.28 წამში
ელემენტი: 73.6 KWh     

სწრაფი დატენვა: 42 წთ
ელექტრომობილის ზომა: 4997x1963x1455
ელექტრომობილის წონა: 1980 კგ.

ელემენტის ტიპი: ლითიუმის რკინის ფოსფატი
ძრავის მაქს. სიჩქარე (kW/r/min): 220 (298 HP)
​​საბურავის ზომა: 245/45R19

su7_4.webp

Xiaomi SU7-ის დიზაინზე იზრუნა BMW-ს ყოფილმა დიზაინერმა, რომელიც სპეციალურად ამ მოდელის შექამნელად გადავიდა Xiaomi ჯგუფში სამუშაოდ.

Xiaomi-SU7-PR-002.jpg

Xiaomi აცხადებს, რომ მათ შექმნეს SU7 მოდელი, რომელსაც აქვს ყველაზე დაბალი დრაგის კოეფიციენტი და ის შადგენს 0.195 -ს.

su7_3.webp

დახვეწილი და ჭკვიანი ინტერიერი, HUD გამოსახულება საქარე მინაზე, მრავალფუნქციური ცენტრალური მონიტორი, პრაქტილული საჭე, ბარის განლაგება და უმაღლესი ხარისხის მასალები, თქვენი კომფორტული მოგზაურობისთვის არის შექმნილი.

xiaomi-su7-inter-1.jpg
secondrowseats_1.jpg

ტევადი მეორე ზოლი აღჭურვილია პრაქტიკული სავარძლებით, რომელიც შექმნილია ნატურალირი ტყავისგან.

წინა საბარგულის მოცულობა შეადგენს 105 ლიტრს, სადაც თავისუფლად დაეტევა რამდენიმე ზურგჩანთა და სხვადასხვა ნივთები.
xiaomi-su7-07.loklnhbjgl2k..jpg
Xiaomi-SU7-interior-jpg.webp

უკანა რიგი აღჭურვილია დამოუკიდებელი მონიტორებით, რომლის გამოყენებაც შესაძლებელია ფილმის საყურებლად, კომპიუტერული თამაშის ჩასართავად ან სამუშაოდ.

დიდი ზომის პანორამა თქვენს მგზავრობას ბევრად სასიამოვნოს გახდის, პანორამა აღჭურვილია ნეგატიური სხივების ავტომატურად დაბლოკვის ტექნოლოგიით.

1488x0_1_autohomecar__ChtlyGXC5_2ASfJ7AA18mRF1N_Y456.png
7f693eb62380dfcad7b063ecd0536469.png

ძრავი
Xiaomi SU7 აღჭურვილია თანამედროვე V6 ძრავით, რომელიც დიდ კონკურენციას უწევს შიდაწვის ტრადიციულ V6 და V8 ძრავებს, რადგან აღჭურვილია ორმხრივი ზეთის გაგრილების ტექნოლოგიით.

SU7-ის ძრავი გამოირჩევა ბრუნვის სიჩქარით, რომელიც აღემატება ყველა ელექტრომობილის ძღავის ბრუნვის სიჩქარეს, რომელიც აქამდე შექმნილა.

ელემენტი
Xiaomi ასევე შეიმუშავა CTB ინტეგრირებული ელემენტის ტექნოლოგია, რომელსაც აქვს ელემენტის ინტეგრაციის ეფექტურობა 77.8%-მდე, რაც CBT ელემენტებს შორის ყველაზე მძლავრია.

ელემენტის შექმნის მიზანი იყო გრძელვადიანი და მაქსიმალურად უსაფრთხო გამოყენება, ელემენტს შეუძლია გაუძლოს 1000 °C ტემპერატურას აეროგელის საიზოლაციო მასალის დახმარებით.

1f50a3dbedbc6be3587825fcc7b7ab16.png
bottom of page